| 17:00 | SNG Maribor

Množični mediji 3.0

doc. dr. Marko Ivanišin | Inštitut za medijske komunikacije, UM FERI

  • medijske komunikacije

Komunikacija množičnih medijev (časopisi, radio, TV) je (bila) pregovorno enosmerna – ni (bilo) realnih možnosti, da bi občinstvo »komuniciralo« z medijem oz. njegovimi novinarji in uredniki. Splet je tradicionalno edino »povratno zanko« pisem bralcev in kontaktnih oddaj razširil na komentarje vsakega objavljenega prispevka, a to (še) nima vpliva na objavjanje medijev. Občinstvo še dalje ostaja pred vrati. Tudi blogi se niso razvili v »alter-medije«, kot jim je teorija in tehnologija omogočala. Splet torej tudi za medije ostaja tisti z oznako 2.0, ki dovoljuje zgolj pisanje, ne pa (so)ustvarjanja. Kakšen bi bil medij 3.0, medij v okolju, ki ga ustvarjajo uporabniki? Je CNN-ov iReport to, čemur poenostavljeno rečemo »želeli ste, poslušajte«?